چرا طراحی لوگوی حرفه ای 5.00 دلار هزینه ندارد

طراحی لوگو در دنیای امروز کاملاً تحت امتیاز قرار گرفته است. مردم نمی فهمند که یک آرم خوب چقدر مهم است و چقدر برای تجارتشان ارزش دارد و به همین دلیل می خواهم به بیان واقعیت های بسیار مهم بپردازم که دقیقاً به شما می گویم که چرا طراحی آرم نباید 5 دلار قیمت داشته باشد و چرا آرم شما چیزی نیست که شما باید نگاهی آرام

بطور خلاصه ، من این کار را با مقایسه "طراحی لوگو ارزان" با "طراحی لوگوی حرفه ای" انجام می دهم و دلایلی را نشان می دهم که چرا طراحان لوگوی حرفه ای چنین هزینه کم را نمی پردازند و چرا باید در یک طراحی لوگوی حرفه ای سرمایه گذاری کنید.

آرم چیست؟

برای درک اینکه منظور از یک آرم چیست ، ابتدا باید بدانیم که یک آرم چیست. طراحی یک آرم برای شناخت فوری ، الهام بخش اعتماد ، تحسین ، وفاداری و برتری ضمنی است. آرم یکی از جنبه های مارک تجاری یا یک موجود اقتصادی یک شرکت است و شکل ها ، رنگ ها ، فونت ها و تصاویر آن معمولاً با سایر بازارها در یک بازار مشابه متفاوت است. همچنین از آرم ها برای شناسایی سازمان ها و سایر اشخاص غیرتجاری استفاده می شود.

باعث تعجب من می شود که چرا مردم هیچ آرم ندارند یا چرا حتی اگر یک آرم برای انجام این کارها انجام شود ، حتی الامکان طراحی لوگوی ارزان قیمت را ایجاد می کنیم؟

مسابقه طراحی و کار با لوگوی خاص

قبل از اینکه به مقایسه طراحی لوگوی حرفه ای ارزان VS بپردازم می خواهم کمی در مورد کار SPEC با شما صحبت کنم. "Spec" برای کاری که به صورت سوداگرانه انجام می شود به صورت کوتاهی تبدیل شده است.

یعنی شما این را برای من طراحی می کنید و اگر دوست داشته باشم به شما پرداخت می کنم. - این درست نیست.

برای روشن شدن ، بیایید یک سناریو را در صنعت دیگری ایجاد کنیم که کار SPEC در آن وجود نداشته باشد .

"من دیروز برای معاینه دندانپزشکی رفتم. بعد از این که دندانپزشک دندان های من را بازرسی کرد ، او کارهایی را برای جلوگیری از پوسیدگی بیشتر دندان پیشنهاد کرد. به او گفتم که برو جلو ، و اگر کار دندانپزشکی رضایت بخش بود ، بیشتر از پرداخت هزینه خوشحال می شوم. وی پاسخ داد که قادر به انجام این کار نخواهد بود ، زیرا معمولاً در صورت توافقی با هزینه ، خدمات ارائه می دهد. من گفتم پس از مراجعه به سایر دندانپزشکان محلی به او اطلاع می دهم. "

این سناریو هر روز در صنعت طراحی اتفاق می افتد و به همان اندازه غیر اخلاقی دیده می شود که باعث خراب شدن صنعت طراحی می شود. یک طراح نیازی به سرمایه گذاری در وقت و منابع بدون ضمانت پرداخت به طور مشابه یک دندانپزشک یا هر حرفه ای دیگر ندارد.

من نمی خواهم به این موضوع بپردازم ، همانطور که در مورد آن نوشته شده است ، اما می خواهم بگویم لطفاً از هرگونه هزینه ای که می خواهید ، از مسابقات طراحی و کارهای خاص خودداری کنید. مسابقات طراحی لوگو برای تجارت شما بد است . عادت زنانه.

5.00 دلار (طراحی لوگو ارزان)

اکنون که نگاهی به آسیب های Spec Work انداخته ایم ، اجازه دهید نگاهی بیندازیم که چه کیفیتی را می توان از یک آرم بین براکت 5 تا 200 دلار انتظار داشت. مورد خاصی که امروز در حال بررسی آن هستم از یک مسابقه طراحی لوگو 35 دلاری است که در انجمن های Digital Point برگزار شد.

"مختصر" برای پروژه طراحی آرم بود

"برای سایت" Spela Piano "یک آرم بسازید. معنی آن Play Piano است. این سایتی است که اعضای ما می توانند به صورت آنلاین پیانو بنویسند. "

در زیر می توانید پاسخ های مسابقه را ببینید که فکر می کنید برنده کدام یک باشید؟

توجه خواهید کرد که تقریباً تمام آرمهای فوق از قلم های شماره استاندارد استاندارد استفاده می کنند و به قوانین آنچه یک آرم خوب می سازد اختصاص نمی دهند . یعنی قابل توصیف ، به یاد ماندنی ، بدون رنگ و مقیاس پذیر موثر است.

این سؤالات را در رابطه با آرم های بالا از خود بپرسید:

  • چند آرم را می توانید توصیف کنید یا به یاد داشته باشید؟
  • آیا این آرم ها بدون رنگ موثر هستند؟
  • آیا مقیاس پذیر هستند؟
  • آیا آنها شناخت فوری کسب می کنند؟
  • شخصیت ، شخصیت یا نگرش شرکت را بیان می کنید؟
  • با انتقال احساس آشنایی و اعتبار با مشتریان خود ارتباط برقرار می کنید؟
  • با کیفیت و رضایت ارتباط دارید؟

من این سوالات را برای تصمیم گیری در اختیار شما قرار می دهم.

طراحی لوگو حرفه ای

اکنون این آرم های طراحی حرفه ای را مقایسه کرده و به همان سؤالات مشابه در بالا پاسخ دهید ...

تفاوت را ببین؟

چرا آنها اینقدر متفاوت هستند؟ همانطور که در فرایند طراحی لوگو از طراحان برتر گرافیک مشخص شد ، طراحان لوگوی حرفه ای یک فرایند طراحی واقعی را شامل می شوند که شامل تحقیق ، طراحی ، مفهوم سازی و تأمل می شود و به همین دلیل آنها 5.00 دلار هزینه ندارند.

فرایند طراحی از یک طراح حرفه ای آرم ها معمولا متشکل از:

  1. خلاصه طراحی: آنها یک پرسشنامه یا مصاحبه با مشتری انجام می دهند تا به طور خلاصه از طرح استفاده کنند.
  2. تحقیق: آنها تحقیقاتی را انجام می دهند که خود صنعت ، تاریخ آن و رقبای آن متمرکز است.
  3. مرجع: آنها تحقیقاتی را درمورد طرح های آرم انجام داده اند که دارای سبک ها و روندهای موفق و فعلی بوده اند که به طور خلاصه مربوط به طراحی می باشد.
  4. طراحی و مفهوم سازی: آنها مفهوم (های) طراحی آرم را پیرامون مختصر و تحقیق توسعه می دهند. آنها از خلاقیت استفاده می کنند و می دانند چگونه یک آرم طراحی کنند .
  5. تأمل: آنها در طول مراحل طراحی خود استراحت می کنند. این به ایده های آنها بالغ می شود و به آنها اجازه می دهد تا شور و شوق تازه ای پیدا کنند و بازخورد خود را دریافت کنند.
  6. ارائه: آنها سپس انتخاب می کنند که آیا فقط چند آرم انتخابی را به مشتری یا کل مجموعه ارائه دهید.
  7. جشن: آنها سپس آبجو می نوشند یا شکلات می خورند یا می خوابند یا شروع به طراحی آرم بعدی می کنند. یا ترکیبی.

آیا شما اعتقاد دارید انجام تمام این هزینه ها 5.00 دلار است؟

در این یادداشت ، آیا می دانید که این نرم افزار برای تولید لوگو به خودی خود 700 دلار است ، چه رسد به رایانه ای که باید روی آن نصب شود یا هزینه های مربوط به ملزومات آن… کاغذ ، جوهر و اتصال به اینترنت.

دلایل بیشتر

در اینجا چند پاسخ بیشتر از طراحان دیگر در مورد دلایل عدم هزینه طراحی آرم 5.00 دلار ارائه شده است.

تارا از وبلاگ طراحی گرافیک در 6 دلیل خود توضیح می دهد که چرا یک آرم باید بیشتر از ناهار شما هزینه کند

  1. یک آرم اولین احساسی است که مردم از شرکت شما می گیرند.
  2. یک آرم به طول عمر نیاز دارد.
  3. یک آرم باید اصلی باشد.
  4. یک آرم باید حرفه ای به نظر برسد.
  5. یک آرم باید زمان و اندیشه ای را برای طراحی آن منعکس کند.
  6. یک آرم نقطه شروع کل تصویر شرکت شما است.

حالا به طرح های آرم 5.00 دلاری یا لوگوی حتی خودتان نگاهی بیندازید تا ببینید آیا به نکات فوق پایبند است یا خیر.

هزینه یک آرم چقدر است؟

این تنها سوال متداول است ، اگرچه بدون جزئیات بیشتر در مورد پروژه ، پاسخ دادن به آن سخت ترین است.

هزینه طراحی لوگوی حرفه ای سوالی است که نمی توان به راحتی پاسخ داد زیرا هر شرکتی نیازهای متفاوتی دارد ، اما بهترین راه برای نزدیک شدن به این سؤال ، تهیه یک نقل قول سفارشی برای هر فرد است .

در هنگام طراحی یک آرم باید چندین فاکتور مورد توجه قرار گیرد ، از جمله اینکه تعداد مفاهیم آرم نیاز به ارائه دارد ، چه تعداد تجدیدنظر لازم است ، چقدر تحقیق لازم است ، اندازه تجارت و غیره.

بهترین راه برای پیدا کردن چقدر هزینه طراحی لوگو هزینه دریافت این است که به نقل از خود طراح دریافت کنید.

زمان برای سرمایه گذاری؟

آیا زمان آن نیست که در یک طراحی لوگوی حرفه ای سرمایه گذاری کنید؟ با کلیک بر روی اینجا می توانید یک پیشنهاد رایگان برای طراحی لوگوی حرفه ای دریافت کنید یا ممکن است دوست داشته باشید ابتدا به سبد طراحی آرم من نگاه کنید . همچنین ممکن است دوست دارید مقاله " چگونه یک طراح آرم را انتخاب کنیم؟"

موافقید؟ آیا طراحی آرم بیش از 5.00 دلار هزینه دارد؟ برای طراحی آرم چه هزینه ای پرداخت کرده اید